Iedere dag doen wij onze best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat je ergens ontevreden over bent. Is dit het geval, dan horen wij dat graag. Neem gerust contact op met de medewerker die bij jouw situatie is betrokken. Het is onze ervaring dat we vaak tot een oplossing komen.

Klacht indienen
Een enkele keer lukt het niet om samen tot een oplossing te komen. In dat geval heb je de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Hiervoor stuur je een brief of mail aan Wim Kok, onze directeur. Hij vindt het fijn om naast de klacht ook te weten wanneer het probleem in jouw ogen is opgelost.

Het KiFiD
Je ontvangt binnen enkele weken een inhoudelijke reactie op jouw klacht. Vind je dat wij het probleem niet naar tevredenheid hebben opgelost, dan kan je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter. Consumenten kunnen de klacht ook voorleggen aan het KiFiD, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Dit moet wel binnen drie maanden na onze inhoudelijke reactie op jouw klacht.
KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
0900 – 3552238