Digitale post via Postex

Vanaf eind november zijn wij gestart met het versturen van post via Postex. Veel klanten hebben hier via de e-mail al bericht over ontvangen.

 

Wat betekent dat voor onze klanten?

Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link als er nieuwe documenten voor je klaar staan. Met behulp van deze link kun je de documenten inzien en/of downloaden. De documenten blijven 1 jaar beschikbaar via deze link. Als je ze langer wilt bewaren, dan kun je ze downloaden en opslaan.

 

Ook is het mogelijk om zelf jouw voorkeur van digitaal naar post te wijzigen of om andere NAW gegevens te wijzigen. Je hebt tevens de mogelijkheid de documenten naar verschillende e-mailadressen te laten versturen. Bijvoorbeeld de polis naar een ander adres dan de factuur etc.

 

Ontvang je van ons documenten per post en wil je deze graag digitaal inzien, downloaden of betalen? Dan kun je de 9-cijferige code op het voorblad invullen op deze pagina: https://www.donrisicobeheer.nl/post.

 

Betaalverzoek

Facturen kunt je voortaan gemakkelijk en snel betalen via iDeal door te klikken op de knop ‘Online betalen’ in de e-mail die je van ons ontvangt. Uiteraard blijft betaling via een eigen overschrijving of automatische incasso ook mogelijk.

 

Meer informatie is hier te vinden: https://www.donrisicobeheer.nl/post